dilluns, 21 d’agost del 2017

NO TENIM POR

...me l'ha enviat aquest vespre el Joan Batet, al mòbil. Gràcies!



Les tres bessones no tenen por, i la majoria de gent tampoc no té por als atacs terroristes  que des de fan uns anys assetgen la societat, encerclant-la a... ni ells saben ben bé a què... S'immolen, ataquen, atropellen, i mentrestant diu que resen i exactament ningú no sap a què treu cap tot plegat. Però la realitat és que ara ha tocat Barcelona: La Rambla.
Jo sí que en tinc una mica, de por.
Però si amb la veu alta vaig repetint el que tothom diu: No tinc por! I miro el dibuix de la Roser, i el que ha fet l'Andreu B.,  que és un cor de color vermell amb unes cames que caminen tot fent   passes llargues i que semblen ben bé que no tenen aturador per a res ni ningú, i un altre dibuix que també és un cor que modifica les rajoles de Barcelona, i un altre que és un colom, i molts més que ja estic imaginant... dibuixats amb pinzell, a l'oli,  o bé aquarel·la... amb llapis, blanc o negre,  de colors, o bé un collage de retalls de papers diferents ... barrejats amb la constant cridòria de no tinc por i no tinc por, i no tinc por... El pas ferm, la mirada clavada endavant: Tampoc no en tindré. ho sé de segur!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada