dimarts, 6 d’agost del 2013

"L'optisme ajuda però no cura el càncer" El Periódico.cat

Un article d'El Peródico.cat, del dia 13 de gener del 2013

S'ha passat d'amagar la malaltia fins la mort mentrestant a cort fort s'anava 
dient: va, que això no serà res... I el moribund no tenia manera possible de fer el comiat, ni res... A dir:
"El seu càncer, senyora, no és cura".
Crec que ningú, per més científic que sigui, no té cap dret ni a amagar ni a sentenciar. Per cert, aquesta "senyora" és diu Míriam.

 La Miriam, amb la qual jo havia de compartir un dinar però que ja no hi vaig ser a temps, fa unes reflexions prou encertades. 
Estic d'acord amb ella. Tanmateix també he de dir que les seves paraules tenen  un rere fons de submissió, i no m'estranya: "el seu càncer, senyora, no es 
cura". Això de traçar el camins dels altres trobo que és molt atrevit. 
I quan ho he llegit se m'han posat tots els pèls de punta. I voldria saber si a vosaltres, "senyores i senyors", també se'ls hi posen.






















Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada